سئوطراحی وبمباحث عمومی

نحوه بدست آودن Keywords  یا کلمات کلیدی

keyword

در این مقاله اشاره ای خواهیم داشت به نحوه پیدا کردن و بدست آوردن Keywords  یا در واقع همان کلمات کلیدی که استفاده از آنها در به وجود آوردن Content  یا محتوای Site یا Weblog شما برای گرفتن رتبه های خوب در Seo  و نزدیک شدن به صفحه های اول پس از جستجو در Search Box از طرف کاربران در Google search نقش به سزایی دارد.

ما برای انجام این کار باید در ابتدا به سراغ سایت Https://ads.Google.com رفته و سپس پس از ساخت account شروع به انجام مراحله پیدا کردن Keywords های پرجستجو و محبوب از نظر کاربران  با کمک سرویس های موجود در این Site کنیم که البته بسیار کارآمد هستند،ولی باید مد نظر داشته باشیم که استفاده از برخی سرویس های Google نیاز به فیلتر شکن (VPN) دارد که این سایت نیز شامل آنها میشود.

پس از ورود و ساختن اکانت در سایت Https://ads.Google.com حالا میتوانیم شروع به استفاده از سرویس های این سایت کنیم.

در مرحله اول روی کادر آبی رنگی که داخل آن عبارت Go to Keywords Planner نوشته شده کلیک میکنیم.

بعد از کلیک روی این عبارت دو پنجره سفید رنگ در صفحه ما پدیدار میشود که در داخل پنجره سمت راستی عبارت Find new keywords نوشته شده و این کادر دارای یک فلش آبی رنگ است.

Find new Keywords

پس از کلیک بر روی فلش آبی مجددا پنجره ای دیگر برای ما باز خواهد شد که میتوانیم در آن کلمات و عبارات مرتبط به هدف مورد نظر خودمون را Type کنیم و بعد از تایپ کردن هر کدام دکمه Enter را فشار میدهیم.

Find to Keywords.1

در قسمت پایین سمت راست کادرمون هم دکمه ای خاکستری رنگ وجود دارد که داخل آن عبارت Get started نوشته شده که بعد از کلیک روی آن کار ما در این مرحله پایان خواهد یافت و بلاخره ای سرویس Keywords های مرتبط به هدف مد نظر و همچنین تعداد دفعات جستجو شده از طرف کاربران در طول یک ماهه گذشته را در قالب یک جدول به ما نشان میدهد.

گردآورنده:

علی کرامتی فر

نظرات