ابزارهای متن بازمباحث عمومیمتن بازنرم افزار

معرفی Dropbox

dropbox

dropbox یک سیستم تحت وب است که امکان ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل بصورت آنلاین را فراهم می کند

Dropbox یک File Storage آنلاین است که امکان به اشتراک گذاری فایل و فولدر بین اعضا را نیز دارد
هر کاربری که با کاپیوتر کار می کنه، حداقل یک فلش توی جاکلیدی یا کیفش داره، حالا تصور کنید همین فلش رو توی اینترنت داشته باشید و هرجای دنیا و توی هر کامپیوتر، تبلت یا اسمارت فون که به اینترنت وصل بشه، بتونید بهش دسترسی داشته باشید
علاوه بر این که می تونید اطلاعات موجود در اون رو بین دوستانتون هم Share کنید مثلا من، برای کسانی که نیاز به رد و بدل کردن فایل باهاشون دارم، یک فولدر در Dropbox درست می کنم و هر فایلی که تو اون فولدر بذارم، برای فرد Share شده امکان خواندن و ویرایش وجود دارد و بالعکس.
حتی می تونیم یک پروژه برنامه نویسی توی یک فولدر بذاریم و بین برنامه نویسانی که قراره روش کار کنن Share کنیم، حالا این برنامه نویسان در هر ساعتی از شبانه روز می تونند روی اون پروژه کار کنند، فقط کافیه به اینترنت وصل باشن تا برنامه Dropbox آخرین تغییرات رو براشون بیاره.
برای کار با dropbox هم میشه از سایتش استفاده کرد و هم میشه نرم افزارش رو دانلود و روی device مورد نظر نصب کرد، تقریبا برای همه سیستم عامل ها هم نرم افزار نوشتن که می تونید از سایتش دانلود کنید این سیستم تا ۲ گیگابایت فضا در هنگام ثبت نام، بصورت رایگان به کاربر می دهد. با پرداخت پول می تونید فضای بیشتر بگیرید و یا با دعوت از دوستان می تونید به ازای هر عضو جدید ۵۰۰ مگابایت (تا سقف ۱۶ گیگ) فضا بگیرید.
اگر برای ثبت نام از لینک زیر استفاده کنید، به ازای ثبت نام شما ۵۰۰MB فضا بعنوان هدیه برای من ثبت می شود
جهت ثبت نام در DropBox کلیک کنید.
در غیر اینصورت می تونید مستقیما به آدرس http://dropbox.com مراجعه کنید

نظرات