CSSHTMLطراحی وب

استاندارد سایزهای بنرهای تبلیغاتی در سایت ها

تبلیغات در فضای وب و سایت های اینترنتی به انواع و اقسام و شکل های مختلف این روزها رواج زیادی پیدا کرده است، تا جایی که بسیاری از اوقات کاربر در لابه لای این به اصطلاح بنرهای تبلیغاتی هیچ محتوای مفیدی پیدا نمی کند به نظر می رسد اصول و خط فکری که پشت این نوع تبلیغات است مواردی را شامل شود از جمله:

هر سایزی که بیشتر به چشم کاربر می آمد بهتر است

هر محلی بیشتر برای کاربر در خواندن محتوای سایت مزاحمت ایجاد کند موثرتر است

هرچه انیمیشن های مونو و ۲ یا ۳ رنگ ما به سرعت بیشتری در حد میلی ثانیه در چشم کاربر روشن و خاموش شود و باعث سردرد طولانی تری شود فروش آن کالا را بیشتر خواهد کرد

مشخص است که این سوالات نیاز به پاسخ ندارد و البته به نوعی دست خط بنده و نوع ادبیات نگارشی اینجانب است که دانشجویان حضوری و غیر حضوری من با آن آشنایی دارند. خب بریم سره اصل مطلب

بر اساس استانداردهای بین المللی و کنسرسیوم جهانی وب بنرهای تبلیغاتی باید در چند سایز استاندارد منتشر شوند که در ادامه این سایز ها را ارائه می کنم و در مقالات و فرصت های بعدی سعی می کنم در مورد انتقاداتی که شاید به تندی از روش های تبلیغاتی این روزها کردم و خب طبیعتا راه حل هایی را ارائه خواهم کرد تا به نوعی علاوه بر استانداردها و قوانین و مقررات،، باز هم به معقوله مورد علاقه همیشگی من یعنی روانشناسی کاربر در تبلیغات موثر تحت وب، سرکی کشیده باشیم

سایز استاندارد بنر
سایز استاندارد بنر

نظرات